17866151710571569.jpg

Ontbijtjes inspiratie

Wie wil nou niet meer variatie en inspiratie voor zijn/haar ontbijtje? Het is zo belangrijk dat je het lekker vindt En ervoor je bed uit springt! Een Fit Ontbijt bestaat uit drie stappen: 1. Alle Mango siroop (om te reinigen), 2. Thermo thee (verbranding stimuleren) & 3. Voeden (krijg alles in balans binnen). Kijk hieronder voor mijn favoriete recepten en ga ze lekker uitproberen! 

124112543_4842531455771799_2487062205568674484_n.jpg

Healthy pannenkoekjes

Heerlijke, eiwitrijke pannenkoekjes! Makkelijk te maken en binnen enkele minuten klaar. Je kunt het maken op de manier die jij lekker vindt.

Benodigdheden: F1 (smaak naar keuze), ei, sojamelk, Griekse yoghurt en fruit naar keuze. Voor de topping heb ik granola gebruikt. 

Choco bowl

Voor de choco liefhebbers! Wat heb je nodig? F1 chocolade (what else?), Rebuild strenght, banaan, granola, kokos en havermout. 

97992590_4001876543170632_2881185704220557312_n.jpg

Fruity bowl

Een heerlijke smoothiebowl! Als je op de foto klikt ga je naar het YouTube filmpje waarin ik precies uitleg hoe je dit heerlijke ontbijtje kunt maken. 

Mango/frambozen smoothie

Een ontbijtje dat ik vaker eet! Ik gebruik hiervoor frambozen en mango uit de diepvries, F1 vanille of frisse aardbei & sojamelk ongezoet of PDM (Proteïne drank mix) zodat ik het met water kan maken. 

17926008628691780.jpg

Spinazie/banaan smoothie

Soms wil je gewoon wat extra groenten binnen krijgen en wat is er dan makkelijker dan meteen bij het begin van je dag! In deze smoothie zit banaan, spinazie, sojamelk en F1 vanille.

Proteïne coffee

Als je een echte koffie liefhebber bent dan kan het lastig zijn om dit te minderen. Koffie is niet slecht, maar het gaat allemaal om balans. Met deze eiwitrijke koffie kun je heerlijk genieten van de koffie aroma en smaak en tegelijkertijd voldoende eiwitten binnen krijgen! 

17853577372751325.jpg

Pindakaas pannenkoekjes

Jaja, een favorietje! Pindakaas pannenkoekjes. Ik voeg al aan het beslag wat pindakaas toe en smeer dan tussen de pannenkoekjes ook nog een klein beetje pindakaas. Let op, deze bevat wel echt meer kcal. 

Choco mousse

Je zult wel al doorhebben dat ik een chocolade liefhebber ben! Voor deze mousse heb je nodig: F1 chocolade, avocado, banaan, amandelmelk, pure chocola, frambozen, blauwe bessen en granola. Op www.myfoodboost.nl vind je o.a. dit heerlijke recept!

17974672789179022.jpg